piątek, 3 lutego 2017

1 podejście

 Hejka!
Na początku wypadałoby się przywitać i opowiedzieć kim jestem i co tutaj robię.
No więc mam na imię Weronika, i nienawidzę kiedy ktoś zwraca się do mnie Wera. :D
W internetach często przedstawiam się jako Joszi. Skąd się to wzięło? Nie wiem. Od znajomych, z okresu buntu, tyle.
Jeśli chodzi o mój wiek, to mimo tego iż nie czuję się na tyle lat ile mam, ale 15 lutego będę obchodziła swoje 20 urodziny z czego w sumie nie jestem zadowolona ani troszkę :)
 Jestem osobą, która ma ogromny dystans do siebie, ludzi mniej. Uważam, że jestem dość towarzyska, mimo iż  czasem stresuję się myślą, że zaraz spotkam kogoś nowego to bardzo to lubię, stąd też mam wielu znajomych. Mój stres nie wynika ze strachu przed ludźmi, lecz tego, że na ogół jestem gadułą, i obawiam się że palnę na start coś głupiego i zrażę do siebie osobę, którą chętnie bym poznała.
Kocham muzykę. Od malutkiego spełniam swoją miłość do muzyki, i choć czasem brakuje sił czy czasu, staram się by ta miłość się nie wypaliła. Śpiew, taniec, gra na instrumentach, brzmi banalnie ale osobie, która kocha to całym sercem daje ukojenie.
Mam wiele pomysłów na siebie, których często ostatecznie nie udaje mi się zrealizować, z braku tak zwanego 'kopa w tyłek'. Od kilku lat marzyło mi się założenie własnego bloga, kontakt z komentującymi, ogólnie możliwość podzielenia się swoimi myślami. Nie chciałabym ujednolicać tego bloga. Marzę by był lifestylowy, może formą pamiętnika. Nie wiem, wiem że pragnę by był jak najbardziej naturalny i ukazywał jaką jestem osobą. Często spotykam się ze stwierdzeniem " myślałam/em, że jesteś inna, ale jednak jesteś w porządku ". Wierzę, że jeszcze więcej osób może przekonać się do mnie. Wierzę, że nie zabraknie mi wiary w siebie i będę potrafiła pogodzić swoje myśli z tym jak chcę je ukazać.

Myślę, że jak na pierwszy post, który tak pragnęłam napisać a którego nie wiedziałam jak rozpocząć poszło całkiem nieźle. I może nie poszłoby tak łatwo gdybym nie przeczytała postu, który mnie niesamowicie oświecił.


Tutaj klik -
"To bardzo proste! Przykład ode mnie prosto z tej chwili dla was: leżę w łóżku - może jakiś wpis o lenistwie? Gdzieś tam dalej telewizor sobie gra, od telewizora uzależnionych jest spora grupa ludzi. Chwila... Uzależnionych! Może post o uzależnieniach? Ten nowy balsam do ciała sprawia, że relaks jest o wiele prostszy. Relaks? Może coś o odpoczywaniu? Wszystko dookoła może Nas zainspirować " 
~ Edyta Prusinowska 

 Wiara w siebie - właśnie, polecam każdemu. Tymczasem ja się z Wami żegnam, i do następnego wpisu, buziaki.








1 komentarz: