środa, 1 sierpnia 2018

Zestaw EOS

Zamiast zestawy kosmetyków - balsamy 
  Hejcia,
dziś witam was bardzo starym zdjęciem bo aż ze stycznia 2017 roku. 
Wtedy też zakupiłam swój zestaw EOS - balsam do ciała, balsam do ust oraz kremik do rąk.
Za cały zestaw tych przyjemności w Douglasie zapłaciłam wtedy w okolicach 70-80 złotych. Teraz widzę, że zestawy są w okolicach 55 złotych. 
Zapachy w zestawie to: 
Balsam do ciała - berry blossom
Balsam do ust - coconut milk
Krem do rąk - berry blossom
  Jeśli chodzi o moje zadowolenie to w zależności od produktu. 
Bardzo lubię ten krem do rąk oraz balsam do ciała. Jestem z osób, które nie znoszą uczucia balsamu na ciele czy tez kremu na rękach. Te z serii EOS bardzo szybko się wchłaniają i w moim przypadku bardzo koją, nawilżają.
  Ja - osoba, która nie lubi się balsamować - po wykończeniu tego zestawu na pewno sięgnę znów po eos. Jestem bardzo zadowolona.

Zapach Berry blossom bardzo mi się podoba. Jest delikatnie słodki.  Zapach coconut milk podoba mi się duuużo mniej niestety. 

 

Jeśli macie doświadczenia z innymi zapachami tych zestawów chętnie poczytam komentarze.



 Zapraszam was też na mój profil na dresscloud.pl gdzie znajdziecie więcej recenzji! https://dresscloud.pl/joszi







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz