środa, 1 sierpnia 2018

Watermelon Makeup

  Kiedy zobaczyłam, że temat na królową DressCloud w tym miesiącu brzmi "ja jako letni owoc" (gdzie zresztą zapraszam was do rejestracji, bo klimat tam panujący jest niezwykły KLIKod razu wyobraziłam sobie trójkątne plasterki arbuza na moich powiekach. Problemem pozostawało brak odpowiedniej palety do wykonania mojej nie specjalnie nadzwyczajnej wizji.
Makijaż jest prosty ale uważam, że dość uroczy. Początkowo myślałam o konturze buzi w powyższych kolorach ale po wielu kompilacjach postawiłam na to zestawienie.
  Powracając do napotkanych mnie problemów.Nie miałam palety, która pozwoliłaby namalować na buzi to co w duszy gra. 
Czym prędzej polecałam do laptopa by zamówić paletkę, którą polecały dziewczyny na grupie Qualitymakeup, a do której zakupu nie mogłam się przekonać. Była to paleta 120 cieni. Ja zamówiłam akurat od ISO TRADE.
 Teraz jednak nie marudziłam a wręcz miałam nadzieję, że dojdzie do mnie jak najprędzej. Z wysyłką zapłaciłam około 30 złotych. Była u mnie po 2 dniach, niestety pokruszona.

 Od razu pisałam z reklamacją jednak wszystko to trwało dla mnie zbyt długo, bo czas na zgłoszenie mijał. 
Dziś tzn. w niedzielę posłałam 'starego' do żabki po setkę spirytusu :') i naprawiłam sobie tę paletę sama co było moim najlepszym pomysłem.

 Zmalowałam to co w głowie tkwiło od kilku dni. 

Jestem z siebie dumna gdyż pierwszy raz malowałam coś innego niż to co na co dzień.


Zaczynając od początku do wykonania makijażu użyłam kolejno:
- nawilżający krem Sephora
- rozświetlający krem pod oczy Benefit Total Moisture
- baza pod makijaż Sephora Beauty Amplifier
- mieszanka podkładów Revlon Color Stay oraz Loreal True Match
- korektor Loreal True Match, Korektor Catrice Camuflage
- puder ryżowy Ecocera
- bronzer KOBO Nubian Desert
- rozświetlacz BECCA Moonstone
- kredka do brwii Catrice
- tusz do rzęs Benefit Bad Gal Bang 
- eyeliner Miss Sporty
- paleta 120 cieni no name allegro (sprzedawca IsoTrade)




Zdjęcia zrobił mi ukochany. Spisał się na medal. Mogłabym nawet powiedzieć, że spisał się aż za dobrze. Ponieważ mimo, że wykonanie makijażu zajęło mi jakieś dwie godzinki - tak wybranie najlepszego zdjęcia z najlepszych trwało chyba 6 godzin.


 Zapraszam was też na mój profil na dresscloud.pl gdzie znajdziecie więcej recenzji! https://dresscloud.pl/joszi







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz